Monday, December 14, 2009

Why is this driving me crazy?

"Why is this driving me crazy?"
I am constantly preoccupied with what I should do with my life, which involves me looking into various unrelated graduate school programs, even though I won't be going for a while still.

"Because you plan and organize everything, and you can't plan this out right now."
- My husband speaking truth to me yesterday.

"Pourquoi est-ce que je deviens folle à cause de ça?"
Je suis toujours préoccupée de ce que je vais faire dans la vie, et ça veut dire que je suis toujours en train de chercher des divers programmes de Masters, même si je ne vais pas commencer pour quelques années.

"Parce que tu fais des projets et tu organises pour tout, et ça, tu ne peux pas faire des projets pour ça pour l'instant."
- Mon mari disant la vérité hier.

Seigneur, aide-moi avec cette préoccupation. Donne-moi de la patience et aide-moi à lacher mes soucis. Aide-moi à voir le monde, les autres, et ma vie avec tes yeux.

God, help me with this preoccupation. Give me patience and help me to let go of my worries. Help me to see the world, others, and my life with your eyes.
.

No comments:

Post a Comment